.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعطیلی16 مركز گردشگری در نوروز امسال

شمال نیوز: دبیر ستاد تسهیلات سفر نوروزی گفت: با کاهش تشویق ها و تذکر و اخطار کتبی تاسیسات گردشگری اقامتی، 16 مورد پیشنهاد تعطیلی تاسیسات گردشگری اقامتی انجام شد.

به گزارش شمال نیوز، سیف الله فرزانه تشریح کرد: طبق آمارهای بدست آمده از 28 اسفندماه تا کنون، کل بازدید های انجام شده بر مراکز اقامتی، پذیرایی، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز حمل و نقل را با31 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، 251 مورد اعلام کرد.

وی با بیان مطلب بالا ادامه داد: طبق گزارشات بدست آمده، با کاهش تشویق ها و تذکر و اخطار کتبی تاسیسات گردشگری اقامتی، 16 مورد پیشنهاد تعطیلی تاسیسات گردشگری اقامتی انجام شد، در حالیکه این مورد در سال گذشته تنها دو مورد گزارش شده است؛ و این نشان از جدیت بازرسان در انجام وظیفه جهت ارائه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی است.

فرزانه در ادامه با بیان رشد 5 درصدی تورهای ورودی و یکروزه گفت: تعداد گردشگران و مسافران پارک های جنگلی ساری و نوشهر 25 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به کاهش 14 درصدی تعداد تلفات ناشی از تصادفات، ماموریت های انجام شده هلال احمر را 303درصد افزایش نسبت به سال گذشته ارزیابی کرد.

دبیر ستاد تسهیلات سفر نوروزی در پایان از افزایش 55 درصدی اطلاع رسانی از طریق سایت های خبرگزاری خبر داد. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.